torsdag 22 maj 2008

Fantastiskt!

Vilken ohygglig träningsvärk jag har idag! Helt galet! HELA ryggen, magen, bröst, framsida axel.. Känns underbart! Typ... hrm..

Idag ska rapporten lämnas in, den är fortfarande inte klar.. men det är ju en hel dag kvar innan dagen är slut.. så jag hinner..

Idag har jag laboration igen, så ska vara i Gävle 10.00-12.00.. Sen ska jag åka och köpa ett partytält.. Inte för att vi ska ha fest utan för att Rodden inte ska bli blöt om det börjar regna i helgen, det är träff i Högbo.. :)

Jao, sen tänkte jag åka in till Dahl för att skriva på anställningspapper, de skulle ringa när det kom, men de har inte ringt.. kanske för att de inte vill stressa på mig nu när jag har fullt upp med skolan.. vad vet jag.. åker in å kollar iallafall..

Jo, sen när jag kommer hem någon gång i eftermiddag så ska jag slänga ner mig vid datorn och skriva klart arbetet.. aaapuh!

Kaffekaffekaffe..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar