tisdag 27 maj 2008

Stress..

Stress är väl det sista jag behöver nu.. apuh..

Leborationen gick bra nu på förmiddagen.. det är ju att skriva de där jäkla labrapporterna som är det svåra.. och jag har massor av såna att göra..

Tenta nästa vecka på onsdag.. 8 dagar kvar... hualigen!

Ja, nu har jag iallafall kommit hem från Gävle och hunnit laga och äta mat.. stuvade makaroner och falukorv.. (inte fäbodfalu!!).. :)

Nu ska jag sitta här och varva ner i en halvtimme och sen är det bara att byta om och åka till Borlänge..

I morgon ska jag till veterinären igen med Tjabo.. Den rackarn har ju börjat flyga igen... var några fjärdrar som han hade tappat och som hunnit växa ut redan.. de blev alltså inte klippta när vi var där sist... Så nu blir det återbesök.. :)

aja..

Kaffe, vila och sen träna..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar