fredag 30 maj 2008

Bra jobbat!

Jo det kan jag faktiskt säga om denna dag.. Det har varit en bra dag i sin helhet.. jag är nöjd..

Har ju hunnit redovisa min rapport, och det gick bra. Har även fått bra kritik på den från min referens, och det gör mig mycket glad!

Jo, sen gjorde jag ju min sista lab.. förhoppningsvis den sista någonsin! ;) ...

Eftermiddagen ägnades åt att skriva laborationsrapporter.. jag hann med tre stycken.. det känns grymt! Nu har jag bara tre stycken kvar och sen.. ja, sen äre slut.. :)

Å träningen gick bra idag.. det gör mig också glad..

Jag är glad!

Dessutom är allergin för tillfället riktigt bra.. mja, jag kan ju inte vara ute så klart, men jag mår bra när jag är inne.. alltid nått.. man ska va glaaad! :)

I morgon blir det plugg nästan hela dagen, så länge jag bara orkar.. så tror jag bestämt att jag ska putsa fönster.. hrm.. det var ju ett tag sen.. typ.. haha..

Ja men ja.. tomtugg till tusen.. fantastiskt!

Nu ska jag sova..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar