onsdag 21 maj 2008

Va? dövöra!

Ja så är det, jag har tappat hörseln på mitt vänsteröra..

Ringde till mor min och var lite förtvivlad..

Tydligen så är det antagligen ännu en dum biverkning av allergin.. grr!

Mycket irriterande är det iallafall!


Kvällen då.. Ja, efter att jag kom hem från gymet har det inte varit mycket på gång här inte.. Lagade mat.. Sen la jag mig på soffan och tittade på tv.. som vanligt alltså..

Alec stack iväg med sina kompisar för att köpa en bil.. Ännu en "Plyma" som ska putsas på.. :) Denna gång är det fritte som ska få leka av sig, så nu har alla grabbarna bil.. nästan. haha..

Besiktningen blev av idag iallafall.. Han hade ju sån jäkla tur! Ringde för att boka en ny regbesiktening, visade sig att det fanns en tid redan 13.10.. samma dag, i Sandviken.. Kollade även om det fanns en vanlig bestikteningstid, och JA, det fanns det.. 13.50.. Snacka om att ha tur!

Ja nu är den klar att åkas i, men med en hel del tvåor som måste fixas.. suck.. men det hade vi ju räknat med.. ;)


I morgon har jag sååå mycket att göra att det nog är bäst att jag kryper i säng snart.. Arbetet ska skrivas klart.. och jag har lika mycket kvar att göra på det som jag hade i morse.. inte bra.. skärpning!

Långt blev det här!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar