fredag 23 maj 2008

Planer..

Ny dag, nya möjligheter..

tss.. sääkert..

Ska eventuellt iväg och jobba lite nu på förmiddagen.. sen är det bara plugg som gäller.. hela helgen..

Emellanåt tänkte jag ta en längre paus från skolarbete för att ta mig ut.. kyrkan och Högbo....

Syster konfirmeras i helgen... så det bör jag väl gå på.. Men så konstigt, de konfirmeras under två dagar.. Så hade inte jag när jag konfirmerade mig.. Då var det läsning under sommaren, läger och sen konfirmation... en söndag..

Aja.. Kyrkan ska jag besöka iallafall..

Sen blir det Högbo fred. lörd. och söndag.. Hotrodträff ju.. det vill jag inte missa.. Så kanske de behöver lite arrangörhjälp där med..

Fast, får se hur det blir.. skapligt höga pollenhalter i luften nu igen.. Så det är väl det som bestämmer hur händelserik min helg blir..

Aja..

Det är morgon och jag har inte fått min första kopp kaffe, vilket resulterar i svammel och tomtugg.. 

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar