lördag 24 maj 2008

Trasig..

Ja, haha, jag skriver som jag brukar skriva på kvällarna.. Det blir inte alltid som man tänkt sig.. hrm..

Dagen började mycket bra.. Jobbade ca 4 timmar idag.. Knäppt kan tyckas, Jag får ingen lön..

Anledningen till att jag jobbar är dels för att jag tycker det är mycket roligt, jag lär mig massor, och dessutom är det roligt att jobba med pappa.. Faktiskt. riktigt roligt! Det är något jag vill jobba med när jag blir stor.. Elektriker.. Elinstallatör.. Naja kablar timme in och timme ut.. haha.. :)

Jo, sen var ju planerna att åka till Högbo för Hotrodträffen.. MEN, som vanligt när vi planerar att åka någonstans med Rodden så vill den inte fungera... så typiskt.. Så när Alec skulle åka ville det sig inte.. Verkade vara krångel med förgasaren.. Men sen verkar det som att det var nå annat fel.. så typiskt! menmen, träffen är ju hela helgen.. så nog hinner jag se en massa roddar alltid..

Mja. det var denna dag.. ingen träning heller.. det har sina anledningar till varför det inte blev av.. Men i morgon kör jag igen.. :)

Näe.. sova kanske?

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar