torsdag 29 maj 2008

Inte stress..

Nej nu är jag inte stressad längre, jag känner mig heeelt avslappnad... ett lugn i hela kroppen..

Jag har nämligen varit ner och tränat.. oerhört skönt! Det gäller bara att ta sig ner på gymet.. sen blir man som kvar.. :)

Rygg och mage idag.. Känns som att jag alltid skriver det.. är det inte bröst och bänkpress, biceps och triceps så äre rygg och mage.. funderar på vart benpassen tatt vägen? Jo, det kan jag faktiskt ta å berätta..

Nu under våren har jag ju inte tränat som jag brukar, jag har satt ett mål på tre pass i veckan, vilket jag har klarat galant. Men av de tre passen ska det vara två bänkpass.. och ja, det tredje passet har jag då lagt på överkroppen. Jag kommer att fortsätta köra på så nu tills jag mår kanonbra igen..

Sen finns det en annan orsak också, och det är att träningslusten inte är på topp när kroppen inte är på topp.. och benträning är den tråkigaste träning jag vet, gruvar mig inför varje benpass. Just nu vill jag bara hålla i träningen så gott det går.. och de passen jag kör ska vara roliga..

I höst, ja då jävlar.. ;)

Oja, så nu har jag blottat strupen lite... men inte gör väl det nå.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar