lördag 31 maj 2008

Kemi..

Ja det har blivit mycket studier idag.. men det är ju bara bra.. ju mer detso bättre.. om en vecka börjar jag att jobba..  skööönt!

dagen idag, ja det har faktiskt inte blitt så mycket mer än plugg.. var ner till mor och far en sväng.. käka pizza faktiskt.. hrm..

Sen for jag till sandviken, på väg in ringde jag Alec, men då visade sig det att de åkt hem för att skruva lite på bilen... ja å då var jag redan på motorvägen och kunde inte vända fören jag kom fram till sandviken.. Ska in ikväll igen..

Men fram till dess...... mera studier......

Förresten.. hur kusligt är det inte när det dimper in tre kommentarer samtidigt,, på ett inlägg jag skrev i morse.. skrev strax efter åtta.. så kommer de nu.. strax före sex.. kuusligt..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar