söndag 1 juni 2008

Bra avslut

Ja det blev en bra avslutning på denna dag..

En ganska händelselös dag faktiskt, plugg, plugg och åter plugg.. Men sen for jag in till Sandviken vid halv niotiden.. riktigt mycket folk, skönt att komma ut och träffa lite bekanta ibland å.. :)

Roligt att se att Sandvikarna går ut på stan ibland å.. händer väl inte så ofta... riktigt mycket fina bilar var det ute å.. tråkigt bara att det alltid kommer ut gamla sketna volvobilar.. 240, 750, å annat skräp.. det är ju inte sånt man vill se....

Farbror Kennet var ju där å.. haha.. han är rolig... :) Först berättade han för alla att jag tävlade i bänkpress, sen hade jag en handfull människor kände på min arm... Haha..

nej, nu ska jag invänta min kära sambo, sen blir det sängdags.. så här länge har jag inte varit uppe på jag vet inte när....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar