lördag 28 juni 2008

Fy attan vad kul!!

Jag har haft en jättebra lördag så här långt!

Kom precis hem från gymet. Ett suveränt pass blev det idag. så jäkla roligt! Blir så glad när det går bra! och idag gick det så bra det bara kunde! Å stark var jag med.. :)

blev alltså axlar, triceps och biceps..

tre övningar på axlar, tre på triceps och tre biceps... 9 totalt.. 3-4 set per övning och 4-8 reps beroende på vad jag körde..

Hade svårt att hålla ner pulsen mellan seten.. väntade tills den gick ner under 130, sen körde jag igen.. såå segt å vänta.. å efter passet visade det sig att jag haft en medelpuls på 140.. max på 170.. 414 kcal... rättså bra tycker jag.. haha... inte för att det behövs brännas nå just för tillfället... ;)

Nu ska jag mosa i mig en fantastiskt god proteindrink.. Lakrits-Hallon.. bästa!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar