måndag 23 juni 2008

Måndag..

Mja, vad säger man om det då... ?

Idag blir det jobb och träning.. och jag längtar verkligen ner till gymet! Blir rygg idag..

Känner mig lite korkad som började jobba på en gång när skolan slutade.. För ingen av ordinarie personal har gått på semester ännu, och jag kunde gott och väl varit ledig nån vecka... Menmen, nu är det som det är och det är bara att kämpa på, blir ju två veckor i början av augusti som jag ska vara hemma, men det kan man inte kalla semester, det kallas råplugga inför två tentor två veckor senare!

Undrar om de vet att jag går hem då? hmmm..

Nej, ska bli skönt sen, efter tentan, då är det bara att invänta v.35, börja plugga.. jobba förmiddagar och plugga på eftermiddagarna.. då blir det lite omväxling..

ojoj.. det är mycket jag skulle behöva få ur mig nu. haha, men det ska inte skrivas här.. ;)

Dagen har börjat, jag ska göra det bästa av min....

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar