söndag 29 juni 2008

Jag har en plan....

Ja, tusan, jag måste.. jag kan inte hålla mig längre nu!!

Ska plocka fram lilldatorn och rita.. jag har inte fått rita på skitlänge! Jag har som inte haft nå å rita..

Men nu, under min långa jobbiga städdag och jag gått och tänkt på en sak.. och efter att ha tänkt på någonting i fem timmar så bröjar det bli mer än en tanke.. en början kan man väl säga....

Jag har en idé..

Jag vet precis vad jag vill bli nu.. jag vet precis vad jag vill arbeta med, på vilket sett, och vart jag vill arbeta... Nu är bara kruxet att försöka ta sig dit...

jag hittade ju en utbildning igår i Bollnäs.. och den tänker jag söka till våren... Så.. jag vet vad jag ska göra ett år frammåt..

Tankarna jag haft idag är alltså vad jag ska göra efter det året... jag vet vad jag vill.. och jag ska börja snart... tsss...

Så.. Jag ska nu ta mitt första steg.. därför ska lilla datorn upp idag........

Mja..

Öh.. ingen som fatta nånting va? BRA!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar