fredag 27 juni 2008

Dagens bravader..

Ja, ännu en bra dag har det varit.

Jobbet.. börjar bli riktigt roligt att jobba där.. får lite mera uppgifter att göra.. får använda skallen lite mera i det jag gör.. får jag inte tänka när jag jobbar blir jag galen!

Blev bjuden på lunch av en leverantör idag.. tack och bock!

Efter jobbet for jag hem, väckte Alec som hade sovit över för tredje dagen i rad nu.. dumma nattjobb!

Lampan i badrummet har gått igen, likaså fläkten.. grr! lampan blev jag så less på att jag gick tillbaka till bilen å åkte till IKEA och köpte en ny.. tänker aldrig mera byta spotlights där inne!

Ja, sen hem då.. å börja skala, koppla, borra och slå.. fanskap! att det aldrig kan få vara enkelt att sätta upp nått i tak eller väggar här.. !

Aja, den kom på plats iallafall.. å sen fick jag min välförtjänta dusch..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar