torsdag 19 juni 2008

Fort fort, det är brådis..

Jag är galet trött.. känns att man går mycket på jobbet.. hrm.. typ.. hela dagen faktiskt.. om jag inte står då.. sitter gör jag under de tio minuterna jag sitter och äter lunch.. kafferasten tar jag stående. hm.. Jo, det känns i benen.. haha..

Nej men faktiskt, jag är ruskigt trött.. och jag ska träna idag.. det innebär att om jag lägger mig för att vila lite innan träningen så blir jag liggande kvar där resten av kvällen..

Då kan man resonera på följande vis: Träna NU, vila SEN.. bra!

Ja så NU ska jag träna, för jag längtar oerhört mycket efter soffan..

Är faktiskt laddad på träning trots min brist på energi.. idag blir det bröst och axlar och triceps. Med focus på axlarna.. det var längesen de fick en redig omgång...

Har varit sugen på att köra ben också.. det har jag ju lagt på hyllan länge nu, och nu när jag ville köra igång igen kan jag ju bara glömma knäböjen... hälsenan är fortfarande paj.. Men ärligt talat så lider jag inte ett dugg av att inte få köra knäböj! Moahaha!

Nej, bröst och axlar är roooligt.. likaså armar och rygg... så då äre bara å nööööta..

Nu drar jag..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar