söndag 29 juni 2008

Jag lyckades!

Idag är det söndag och söndagar innebär städdagar.. tråkigt med sant...

Tjabos bur har länge behövt en rejäl skurning.. men eftersom jag bor i lägenhet, på andra våningen, så är det lite svårt att få ut den och kunna göra rent med högtryckstvätt...

Mja.. å att bära ut den själv är omöjligt... SÅ, Jag tänkte att det kanske kanske kanske kunde gå å få in den till badkaret.. hrm..

Ni kan ju se själva vad trångt det är i vårt badrum, för jag skulle ju promt ha egen tvättmaskin... mja..

men jag lyckades!! Och dessutom utan att väcka Alec som sover i rummet bredvid..

Jag gruvar mig redan för att ta ut den därifrån.. hmm... helt svettig..

Mja.. sitter här å väntar på att den ska torka lite.. sen äre bara å ta de andra delarna.. Hjulen och botten... kul...

Jag tror jag är lite ding....

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar