fredag 13 juni 2008

Krig som vanligt..

Ja så är det alltid när jag blir sjuk.. alltså, när jag behöver läkarvård..

Ringde sjukvårdsrådgivningen igår om senan.. De sa att jag var tvungen att uppsöka hälsocentral på en gång.. blabla.. Jag ringde ju hälsocentralen och prata med en på rådgivningen där, hon bara svamlade och sa nått om att ta tabletterna.. blabla.. fattade ingenting..

Hon hade ju inte skrivit ut tabletter. när jag kom hem igår lindade jag upp foten, smörjde med antiinflammatoriskt och så..

Men idag var det värre än vad det var igår.. Så, eftersom man inte får nån hjälp på telefon åkte jag ner till hälsocentralen och sa att jag vill ha en läkare.. IDAG... Ja och så var det klart...

Nu blire behandligt över helgen så tänker jag vara bra till måndag... håll en tumme!

Ja så jag har inte hunnit skriva Fysikrapporten ännu, men jag hinner... ska ju bara sitta här hela dagen...

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar