måndag 30 juni 2008

Måndagen.. jobb och träning..

Ja, det är vad som hänt idag..

Jobbade halva dagen, sen tränade jag..

Träningen idag gick bra.. har tappat en hel del i bänken nu under våren.. trist.. men det tar nog inte så fasligt lång tid att komma igen... styrkan finns ju... tror jag.. haha..

Ja, idag blev det iallafall bänkpress.. snedbänk och sen cablecross.. jädra skönt!

Nu är jag trött som attan! Ska lägga mig på soffan och slå på tvapparaten.. det var ett tag sen jag tittade på den sist... lite popcorn kanske.. ;)

I morgon är det samma visa igen.. jobb och träning.. men däremellan ska jag installera en fläkt i badrummet.. den är ju ganska ny den som sitter, men den skar ihop.. förbannade biltemagrejer! Så nu åker en ny upp.. ganska otrevligt när handdukarna inte torkar!

Mja.. soffan vare ja..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar