torsdag 26 juni 2008

Slut..

Blev en lång dag idag..

Hade en jättebra dag på jobbet idag.. hoppas det kommr fler såna dagar..

Efter jobbet for jag hem och åt och duschade och sen bar det iväg till Hedemora för att hämta lite grejer till farbror...

Sen åkte jag från Hedemora och mot Borlänge för att träna. Den resan var inte så enkel.. fyfan! Vägbyggen, jättelång kö och segt gick det.. Sen när de släppte trafiken från andra hållet for en timmerbil förbi mig, och i samma veva kom en sten (kanske asfaltsboll) i en knytnäves storlek, rakt emot mig, där satt jag i bilen med armen för ansiktet, var helt säker på att den skulle fara genom rutan.. men se icke.. inte en skråma. vad kallar man sånt? TUR!

Mja.. väl i borlänge, både jag å coach var sena.. för mycket trafik överallt.. Peace and love i Borlänge nu ju...

träningen gick inte så bra lär jag säga.. måste se till att komma iväg till en kiropraktor så snart som möjligt.. hopplöst å bänka utan kontakt med musklerna.. speciellt ryggen som det känns.. knepigt.. menmen..

Ja.. Nu är jag iallafall hemma... trött som en gnu med feber... Blir nog tidigt i säng ikväll.. är ju bara skit på tv som vanligt.. hua!

näe..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar