lördag 14 juni 2008

130 kg.. det är galet!

Jag kom precis hem från Borlänge och veckans klubbträning..

Bänkpress som alltid på lördagar.. ja å det gick väl bra.. haha.. Sabla tokCoach, han bara öser på vikter på stången..

Blev mest tröjbänk idag... tröja och kloss.. med en topp på en tvåa på 130 kg..

VAFAN.. 130 kg i bänkpress(klossbänk)? lalala.. jag är så nöjd att jag höll i stången.. haha..

Mjamja..

Handlade mat på väg hem å.. jisses vad det sprang iväg med pengarna, jag handlade för dubbelt så mycket som jag brukar... puh.. blir lite svettig.. men blir lätt så när man ska handla för hela veckan.. ska ju göra matlådor i morgon...

Jajo.. träningen avklarad, underbart fantastiskt skönt, foten klarade sig, gör inte alls lika ont nu som det gjorde i morse.. skönt!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och vila kroppen en stund..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar