onsdag 25 juni 2008

Ingen lön...

Näe, idag är det löningsdag.. Men inte får jag nå pengar för det inte.. näää...

Så, ja, det får la vara en helt vanlig onsdag idag då..

Sitter å väntar på kaffe... Sen bär det iväg mot jobbet, därefter ska jag plugga och träna.. känns det igen? haha..

Börjar bli ruskigt sugen på att dra igång med promenaderna igen... men det får bli kvällspromenader då.. för jag går inte upp fyra för att gå ut och gå.. nä...


På tal om absolut ingenting så har jag kollar runt lite efter mobilt bredband.. ska ha ett sånt när jag köper nya datorn... Å 3 kan man ju tro ska vara den som är billigast å bäst på den biten, men jag tror jag blitt lurad av reklamen där.. För om man jämför 3, tele2 och telia så är 3 helt klart dyrast.. Billigast var Tele2... hmm.. en sak till med tre som jag inte gillar är att det tar en hel evighet att ta sig fram i deras kundtjänst... inte bra inte bra..

Någon som har nå koll på hur det funkar med mobilt bredband? tvärsegt för det mesta eller?

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar