tisdag 24 juni 2008

En fantastisk!

En fantastisk dag blev det idag..

Jobbade, hem, pluggade, åt, tränade, lagade mat, åt igen, nu sitter jag här vid datorn med en Tjabo på axeln..

En bra dag är en dag fylld med energi och händelser.. DET är en lyckad dag för mig!

I morgon är gymet stängt.... det är årsmöte.. så stängt mellan 19-22.... SÅ, förhoppningsvis hinner jag träna före.. å sen kanske man ska passa på å åka å fiska.. vore roligt! :)

Jisses vad jag äter nu... bra med rutiner.. Fem mål mat om dagen.. så brukar jag inte ha det.. men så äre nu.. perfekt! Så skönt att få till det utan att känna en känsla av att inte göra annat än att äta... men nu är jag hungrig varje gång.. mmm! Blodsockret mår kanon.. å humöret på topp! :)

Haha.. nej men faktiskt,, det har varit en bra dag idag.. en helt vanlig tisdag med helt vanliga sysslor.. men en bra dag ändå..

Näe.. nu vart det tokmycket tomtugg..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar