söndag 22 juni 2008

På begäran?

Varit lite tomt i bloggen idag.. Ärligt talat har jag legat på soffan största delen av dagen, och det är inte för att jag är bakis, för det är jag faktiskt inte, inte minsta lilla.. :)

Däremot är jag helt slut i mina ben, inte konstigt kanske med tanke på hur vi rörde oss igår.. haha.. först en promenad ner till bror. sen en cykeltur till Hammarby, grusvägen. Sen promenad genom den byn och sen promenaden tillbaka.. det blev en del... Å det där med att cykla är jag då inte ett dugg van vid.. det var ju ett år sen sist.. haha..

Ja, jag tänkte träna idag, men tror jag hoppar över det faktiskt..

Nu håller jag på å laga mat.. och tittar på tv... Ikväll ska vi se på film.. måste även fixa allt till i morgon, en ny arbetsvecka börjar..

Mja..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar