söndag 15 juni 2008

Ansökan..

Ja då var det klart.. helt bestämt.. Jag har sökt kurserna jag vill läsa till hösten..

Hade ju tänkt att läsa på halvtid och jobba halvtid..

Men nu ska jag kolla med chefen på tisdag om vi kan göra så att jag jobba 07-12 varje vardag. Alltså lite mer än halvtid..

Sen har jag sökt fyra kurser:

  • 3D CAD grundkurs 7.5p
  • ByggCAD 4.5p
  • Matte C 12 p
  • Underhållsteknik 6p

Och det blir ju 30 p på en termin, vilket motsvarar heltidsstudier...

Så.. jobba halvtid, plugga heltid och träna på kvällarna..

Låter mycket men känns som om det ska funka..

En vanlig dag: jobb 07-12. lunch 12-13 Plugg 13-17 eller 18.. Sen träna...

Sen äre ju bara å hålla tummarna för att jag kommer in på alla kurser.. men det ser ju inte ut att vara nå problem..

Nu ska jag fortsätta med att städa och tvätta å laga mat.. Roooolig söndag.. Jaja.. sääkert..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar