onsdag 25 juni 2008

Samtal med chefen..

Ja, jag och storchefen hade ett litet snack idag.. Han bara kom och gästade oss utan förvarning på jobbet idag, så var väl lika bra å passa på å prata lite med honom..

Ser jäkla ljust ut för min del lär jag säga! :) Tack för förtroendet. :)

Hmm.. Mja.. inte blir det nå fisketur idag inte.. näe.. Alec har åkt till Borlänge för å köpa delar till en motor som han ska bygga.. ja.. det ska han, det kom han på igår, att han ska bygga en egen.. bra tycker jag, så har han nå å göra tills han hittar en bil som han vill ha.. :)

Ja, inge fiske, men träning blir det iallafall.. ska ner på gymet om en timme ungefär.. Å ikväll kanske det blir en promenad.. kanskekanske.. vore skönt.. :)

Jao.. så kan det vara.. nu ska jag äta mat igen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar