tisdag 24 juni 2008

Jobb. plugg och träning..

Ja, det är vad jag hunnit med idag...

På jobbet slet som jag vanligt som ett djur.. Sen hade jag ett snack med chefen om hur vi ska lägga upp mitt jobb under semestern.. Mitt förslag var jag in varje morgon och fixar leveranserna och det som hör där till.. sen efter det gör jag lite diverse saker tills det inte finns mera arbete åt mig den dagen, då, istället för att sitta av tiden utan att jobba på så går jag hem och pluggar inför tentorna i augusti...

Alltså jobba på samma sett nu som jag tänkte göra i höst.. ungefär: jobb 7-12. plugg 13-17 och sen träna.. då hinns allt med under en dag.. dagarna borde vara mycket längre...

På så vis hinner jag plugga under hela sommaren och behöver då inte vara ledig veckorna innan för att sitta hemma å råplugga... bra idé tyckte jag, och chefen höll med..

Som det har varit nu har det varit.. jobb 7-16, hem, dött på soffan, tränat sent.. somnat sent.. usch!

näe.. bättre å jobba lagom och plugga lagom och träna hårt!

Ja, så, efter jobbet så åkte jag hem och pluggade..

Och nu kom jag just hem från gymet..

Blev rygg idag..

  • stående rodd
  • Sittande rodd
  • latsdrag
  • smala latsdrag
  • bakvända latsdrag
  • mage
  • och avslutade med lite biceps...

Sen ner på konsum å handlade mat...

mja....

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar