måndag 26 maj 2008

dunkar..

Det dunkar.. Mitt huvud..

Jag fick en enorm huvudvärk så fort vi kom in på akuten i lördags.. Sen släppte det när vi kom hem..

Igår när jag var och tittade på rodden kom värken tillbaka.. Men mycket värre.. Sen dess har det legat i.. det spränger i huvudet.. karius och baktrius har bytt arbete till bergssprängare..

På tal om yrke, vore det inte lite läckert att kunna titulera sig som Metallurg?

Jag har ett arbete som jag måste skriva klart, det måste vara klart i morgon.. Hur det ska gå till har jag inte den blekaste om.. just nu är jag fortfarande i vakuum..

Ska väl försöka få denna dag att likna en vanlig måndag så gott det går.. äta mat exempelvis.. det har ju som inte blitt nå ätande i helgen...

Å träna, jag saknar gymet.. om huvudvärken släpper blir det ett skönt pass idag..

Nej.. Frukost nu snart.. kaffe.. och ompysslande av sambo..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar