torsdag 22 maj 2008

Nada..

Ja, som jag tidigare sagt... det blir inte alltid som man tänkt sig.. hrm..

Hela eftermiddagen har ägnats åt att plugga kemi.. Har gått riktigt bra faktiskt..

Jo, å sen när klockan började närma sig sex så blev jag enormt träningssugen.. Så, med nöd och näppe fick jag på mig träningskläderna.. (hiskelig träningsvärk).. Tog med lite kläder som syster ville låna och for ner till mor och far.. Maten stog på bordet och inte tackar jag nej till mat inte.. Så.. efter 45 minuter så var det ju verkligen dags att åka ner på gymet..

Men när jag satte mig i bilen så råkade jag känna efter lite.. mycket dumt.. eller, kanske bra egentligen, men det förstörde min träningsmotivation.. Träningsvärken är galen! Verkligen! Måste bero på att jag inte äter några mineraler alls ju för tillfället.. de är slut.. Får iallafall en galen träningsvärk..

Mja, så jag skippade gymet och for hem och planterade blommor på balkongen i stället.. Jag hade ju som redan gjort det en gång, men sen kom det ju en hög med snö mitt i Maj så det var inte mycket kvar av mina älskade små liv där ute..

Nu är det åter grönt.. vackert.. :)

Kvällen då.. tv och popcorn.. allt i vanlig ordning..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar