måndag 26 maj 2008

Träningsfri..

Ja inte blev det någon träning idag heller.. man ska lyssna på kroppen.. Är ju inte helt enkelt att slita på gymet med sprängade huvudvärk..

Ja, men arbetet blev ju klart idag och jag var ner med det till mor min.. Hon är ju expert på att läsa igenom och hitta alla fel.. perfekt! Det är så svårt att se det själv,, får ju ingen helhetsbild av ett arbete man själv skrivit..

Ja så jag var ner till mamma och drack kaffe och åt lite tårta från helgen..

Alec är hos kusin sin och tittar på film.. ganska praktiskt när kusinerna bor på andra sidan gatan, speciellt nu när de knappt kan ta sig in och ut ur en bil.. :)

Vi kom på att vi måste börja leta garage igen också.. Fritte har ju köpt sig en bil själv. Så nu finns inte längre plats att låna i hans garage.. hmm.. svårt det där.. man skulle haft ett fint hus med dubbelgarage.. :) men det kommer väl så småningom det med.. längtar!

Fast, utan bil behövs ju inge garage heller.. å beträffande försäkringsbolag så är de ju inte kända för att vara snabba i deras handlingar.. hrm...

Nej nu ska jag nog slå omkull mig någonstans..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar