måndag 26 maj 2008

Färdig!

Jag har blivit klar med rapporten idag iallafall.. å det är jag glad över.. :)

Annars har det inte hänt mycket idag... konstigt.. näe.. Alec satt i telefon hela förmiddagen.. försäkrinsbolag, bärgare, ordförande för SSRA(?).. aja.. Men det ser ut att ordna sig bra iallafall.. kanske..

Blir ingen träning för min del idag inte.. jag orkar inte.. mitt huvud orkar inte..

I morgon händer det desto mer.. Skola på förmiddagen och träning i Borlänge på eftermiddagen.. eventuellt iallafall.. beror väl på lite hur Alec mår.. Men är det lika som idag så åker jag..

Men man vet ju aldrig.. Bror min berättade om en snubbe som kört av, åkt in på akuten, blev röntgad och hemskickad med morfin och ett uttalande om att allt var bra.. Dagen efter kunde han inte gå.. Saker och ting kan vist komma i efterhand..

Så man ska inte ropa hej ännu..

Man ska heller inte gräva en grop som man själv kan ramla ner i...

Japp!

Idag har jag fått praktisera mina undersköterskakunskaper också.. systers fot behövde lindas,, och det där kan man ju.. det ägnades många timmar av gymnasietiden på att lära sig att linda ben...

Aja. Nog med tomtugg.. Nu ska jag sitta och dega en stund.. roa mig med att spela spel... haha.. sen blir det tidigt i säng ikväll..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar