onsdag 21 maj 2008

Bröst!

Ja, det var då ohyggligt skönt att ta en paus från datorn och skoltänk och dra ner på gymet i stället..

Men attan vad kroppen är dum nu.. Varför kan det inte bara vara tyst och snäll och göra som jag vill? Näe, bara krångla! när ryggen blir dålig kommer snedpressarna i bänken, får ta i mycket mycket mer med högern än med vänstern, visst, det funkar ju, men inte i längden..

måste se till att då bukt på det där snarast möjliga.. är ju inte roligt att träna när bänken inte går bra.. :/

För övrigt gick passet bra, men körde inge bänk, värmde upp bara, sen tog jag ett snabbt enkelt beslut att det var bättre att låta bli..

Så.. Det blev snedbänk, hantelpress, cablecross och bröst i pressmaskin..


Nu sitter jag här igen och försöker dra tummen ur... och sätta fart med arbetet.. Kaffet är la snart klart, Fokus nu!!.. å fel kaffe har jag å.. de hade inte Gevalia Bistro på byn igår.. Så nu blev det sånt där med gubben på.. men det funkade bra det med faktiskt.. otroligt nog, jag som är så kinkig..

Aja.. Full fart!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar