fredag 17 oktober 2008

16 timmar..

Så lång blev min dag.. Gick upp sex och började plugga, vart ju ingen morgonpromenad som det var tänkt.. vill som inte gå när det spöregnar ute..

Jo, så pluggade jag fram till klockan fyra, tog en paus på en timme framför tv:n och sen for jag till jobbet.. jobbade fram till tio.. och nu är jag hemma..

Totalvila från träning idag blev det, trots att jag är galet träningssugen.. men man ska ju vila ibland också, och då är det ju bra att passa på när träningsvärken gör mig orörlig.. nästan...

Vad har hänt annars idag då.. Pappa har köpt en Corvette.. Syster har plockat ut allt skrot ur munnen, tandställningen alltså.. Tjabo har skrikit konstant hela dagen, skrik och visslingar, melodier och tjutande kranar.. knarrande dörrar kan han också, inte så fint.... Vilka jäkla grejer han snappar upp.. sms, ringrignaler, busvisslingar.. blabla..

Jag börjar bli lite stressad nu, ska tenta av en kurs på onsdag, den kursen som slutar vecka 3.. men jag har fått ett kanontillfälle att träffa läraren och göra tenta, lämna in alla uppgifter och få betyg, på samma dag! fantastiskt.. Ska även träffa den andra CAD-läraren och redovisa min husritning och få betyg på den.. så blir den kursen helt klar.. Direkt när jag är klar och har fått betygen så ska jag söka en till CAD-kurs, fortsättningskursen på 3D-CAD.. roligt!

Nu ska jag nog minsann krypa ner i sängen.. snart.. ska bara först..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar