torsdag 23 oktober 2008

Dagen är över..

Många tankar som snurrar någonstans i mitten av huvudet nu.. Har varit en händelserik vecka överlag och både bra och skitbra saker har hänt.. Dock har det krånglat en del... men ska ta tag i det i morgon..

Idag har det varit en lugn dag.. kände att jag förtjänade det efter en tentadag.. i vanliga fall är man ju ledig under tentaveckor, vi körde inte tenta på tentaveckan.. men jag tycker nog att jag förtjänar en dag ledigt ändå.. :) Har iallafall hunnit med en del plugg.. vart väl runt fyra timmar.. Sen har jag planterat blommor och sytt klart tröjan..

Nyligen hemkommen från arbetet för övrigt.. innan jag for till jobbet hann jag med ett bra rygg/biceps pass.. skönt!

I morgon ska jag åka och handla lite på förmiddagen, behöver textil.. i mängder helst.. har en del som ska sys och fixas.. Så, får se om jag hittar nå fint..

Lite nya träningskläder ska jag ha också.. brabra..

Annars i morgon då, jag och pappa ska bänka tillsammans i garaget.. Tröjbänk.. Får se hur det går för honom att dra den nya.. Han har ju hjälpt till med den biten förut med, men då körde jag med en Inzer the Rage.. Nu har jag en Titan Katana.. det är ju lite skillnad.. men det ska nog gå bra.. :)

Öhh. Ja.. Så kan det vara.. Nu bara måste jag ha popcorn!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar