fredag 17 oktober 2008

CADCADCAD

Det är vad som snurrar i min skalle mestadelen av alla dygn..

Sov länge i morse, kom inte i säng fören halv tolv igår, blir lätt så när jag kommer hem från jobbet så sent.. måste varva ner lite innan jag kan gå och lägga mig..

Jo, så jag sov till halv sju idag, blev ingen morgonpromenad idag heller, var trött i morse.. Så, satte mig vid datorn med kaffekoppen bredvid och började med studierna. Har ju som en del som måste göras nu, allt ska vara klar på onsdag.. Vill verkligen kunna tenta av kursen då, för jag vill sätta fart med nästa kurs.. :)

Såå, vad händer idag.. jag har inte så mycket kvar att rita på tippvagnen, faktum är att jag nog inte har något alls kvar att rita, så, ja, i så fall så är jag ju färdig nu.. :)

Sitter och väntar på posten med förhoppningen om att min lärare har hunnit skicka en ny skiva till mig, måste få in Solid Works i min lilla dator, men det programmet jag har nu funkar inte i Vista.. Såå.. jag hoppas det andra fungerar och att det kommer idag.. För om det gör det så ska jag lägga över alla ritningar i denna dator och göra klart tills jag ska redovisa..

Senare ikväll blir det träning, längtar redan! Blir rygg och mage idag.. :) Roligt!

Mjaa.. en liten tupplur på soffan vore skönt!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar