fredag 31 oktober 2008

Dalarna dalarna..

Jo, Alec vart som sugen på att åka och titta in på nya biltema i Borlänge.. Så vi for dit och passade på att åka till Hedemora innan för att hämta upp alla 250 T-shirts till SM. Min lilla bil vart som väldigt full..

Sen in på kupolen en snabbis och köpte en mössa och en kopp kaffe...

Nu är vi åter hemma och en lugn, skön och ledig eftermiddag och kväll väntar.. Ska bara lata mig och ha det bra. :) Sånt gillar jag! :)

Hualigen vad det är kallt inne just nu.. 16 grader på kontoret där jag sitter, inte alls så mysigt lär jag säga.. en fläkt har stått på hela dagen, sugit ut all värme, så typiskt! Nästa vecka kan vi förhoppningsvis sätta in kaminen i källaren, skorstenen är klar nu.. underbart!

Mycket tankar och funderingar kring huset nu lär jag säga.. planerar inför sommaren.. det ska målas om, byggas räcken till altanen och fixa lite med taket.. projektet efter det blir att bygga ut garaget.. puha! Men det blir nog bra tror jag.

Näe, läsa lite bloggar, lite nyheter, lite väder och lite annonser, sen så..

Återkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar