måndag 13 oktober 2008

Chockerande..

Alec.. han står i köket och lagar mat!! sanslöst! Har som aldrig hänt förr..

Kunde som inte ta det lugnt efter att jag kom hem idag, så jag städade hela huset, men mycket långsamt, pulsen får ju som inte höjas.. men det gick bra och jag mår bra.. brabra.. :)  trött dock, men det är ju som det ska vara..

Städade iförd mina nya skor, tänkte gå in dem lite innan jag ska ut på promenad, vill inte ha en massa skavsår, men de var mjuka och sköna så det ska nog gå.. får la se i morgon..

Vart lite stressad idag, dök upp en sak, eller, jag fick höra en sak som gjorde mig nervös, lite ledsen.. Ringde pappa och deppigheten vände snabbt, pappa är toppen! Världsbäst! Ställer alltid upp när det är något, alltid! Alltid har han smarta lösningar på alla problem.. tack för det! fantastiskt!

Ligger nu i soffan med kladdiga ögon med laptopen i knät och "första, andra tredje" på tvn.. öh.. varför gillar jag såna program? Slår vad om att mormor också tittar... eller hur? :)

På tal om laptopen, när jag skulle köpa en så letade jag som en galning efter en med AMD athlon.. fanns inga.. dumt.. fick ta en med Turion istället.. NU, nu helt plötsligt dyker de upp, i massor, elgiganten har många olika datorer med Athlon.. så typiskt.. men så är det.. den jag har duger ändå.. skulle dock haft något annat än Vista, det gillar jag inte, funkar inte bra med CAD-programmen.. dumt..

blablabla.. skapligt mycket tomtugg..

Nu lär jag lägga ifrån mig datorn innan Tjabo tuggar sönder den..

Tjabo ja, han  har lärt sig ett nytt ljud, fantastiskt.. vår kran i köket tjuter ibland.. det vackra ljudet snappade han glatt upp.. fint Tjabo.. jättefint..

Nä, nu så..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar