tisdag 28 oktober 2008

Ja jösses..

Det är mycket på gång nu.. Kan eller vill inte säga något om det just nu.. det ska smälla högt först...

Kan säga att hämnden blir ljuv och det kommer att märkas.. Det är faktiskt lite roligt när folk klantar till det och är elaka, för man får en fantastisk möjlighet att vara elak tillbaka, och det ska jag vara...

Men sen blir detta inte bara en hämndaktion från min sida, jag kommer även att få nya möjligheter.. och det ser redan bra ut på den fronten..

Kan ni känna det ljuva skadeglädjen jag sprider genom denna text? Muahaha!

Denna vecka blir rolig, lite jobbig, men rolig.. Och sen är det ju fantastiskt att detta händer just denna vecka, det kunde inte ha varit en bättre vecka.. just efter att jag tentat av kurserna och väntar på att nästa kurser ska dra igång.. brabra!

Nu kaffe, sen träning och ikväll blir det en lugn kväll framför Tv:n..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar