onsdag 29 oktober 2008

Garaget..

Så har ännu ett bänkpass avklarats i pappas garage.. det går ju bättre och bättre för varje gång det där.. Synd att det är så kort tid kvar till SM, jag hade inte gråtit om det vore en två månader kvar.. men nu är det inte så, 15 november är alldeles nära.. sen smäller det..

Annars idag då.. gjorde ett ärende in till Sandviken på morgonen, lämnade papper, sen till Jäderfors för att se att farmor och farfar inte var hemma.. inte konstigt, så klart, de är ju pensionärer, inte har de tid att bara sitta hemma.. :) Får ta det en annan dag istället..

Eftermiddagen blev lugn.. inte gjort mycket alls.. Sen for jag ner till garaget och tränade vid halv sju och nu kom jag precis hem..

I morgon är det fler ärenden som ska uträttas, bland annat ska jag till Hedemora och hämta ut SM T-shirtarna.. hm, det där lät inte rätt.. men ändå..

Sen till Borlänge för ytterligare en sak att uträtta.. men det hör till det jag inte vill säga något om ännu..

Nu snart ska jag iväg igen.. en sväng bara.. blabla.. nu ska jag vara tyst..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar