söndag 19 oktober 2008

Pitepalt..

Så har jag jobbat klart för denna vecka.. skönt!

Är galet sugen på palt, tror jag ska göra det i morgon, eller kanske i kväll..

Sååå, göra nu då? Ska städa lite och sen kolla på repriser från veckans serier som jag missat.. medans jag kollar tv ska jag klippa ut tyg, fick hem en beställning igår.. Så nu ska jag sy lite tröjor.. mja..

Senare, runt femtiden ska jag åka ner till pappas garage och hjälpa honom i bänkpressen, han ska testa en bänktröja för första gången, blir väl intressant.. :) Själv ska jag vila idag, men funderar på att ta med mig min Redcord och köra lite med den där nere, är jag så enkelt att bara hänga den i Cablecrossen.. :)

Joo, så ser dagen ut.. härliga söndag!

Nu måste jag ha mat!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar