fredag 24 oktober 2008

Garageträning..

Så, halva dagen har passerat.

Har hunnit med en sväng till Valbo och köpt tyger, en lampa till hallen och lite annat smått.. Kom hem, ringde lite viktiga samtal.. typ.. hehe, ser bra ut för min del.. ;) Sen klädde jag om våran tavla med nytt tyg. Lite färg.. den gamla var så kall i svart och vitt.. Nu vart det en med stora rönnbär, rött och svart och vitt.. bättre.. :) Så, nu mamma, nu är den där trista väggen inte så trist nå mera..

Sitter här med kaffekoppen och ska snart bege mig ner till mor och far för att köra ett bänkpass i garaget.. första gången, får se hur det går.. Ja, inte första gången jag bänkar så klart, men första gången det blir träning i garaget..

Hoppas på att syster är hemma så hon kan vara lite medhjälpare, klosshållare och kortknäppare.. kanske..

Ikväll ska jag roa mig med att sy nya gardiner till köket, de som sitter där nu vart inte så fina..

Såå.. full fart..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar