måndag 27 oktober 2008

Vaccin och försäljare..

Så var snart denna måndag över.. har inte hunnit med så mycket idag, så det är som det ska vara. :)

Innan besöket på sjukan idag så for jag in till IKEA och köpte krukor.. kalasbra! Även nya uddar till pilarna, så jag kan kasta dart. :)

Sen då.. vaccinationen gick bra.. brabra.. sen hem, planterade om gummiplantorna, ner i de nya jättelerkrukorna.. vart bra..

En försäljare från Securitas kom förbi också, misstag att öppna dörren.. i 40 minuter blev han kvar.. inte fick han något sålt heller. synd!

Sen då, sen har jag legat på soffan och varit trött, ligger fortfarande här, Tjabo på axeln, sitter och putsar mitt hår.. så snällt så..

I morgon är en viktig dag för mig.. mycket viktig, ska upp tidigt och köra hårt hela dagen.. förhoppningsvis leder det till något bra.. får la se.. inget klarspråk fortfarande..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar