tisdag 21 oktober 2008

Trött och trött...

Så känner jag mig, jag är trött, trots att jag sovit mina sju timmar som alltid.. spelar ingen roll när jag går och lägger mig så ställer jag klockan på sju timmar.. oftast.. sover ju ut ibland också.. :) blabla..

Tisdag idag och på schemat står inget mer än att träna och jobba.. Ska ut på morgonpromenad snart, sen hem och fixa det sista inför morgondagen.. sen träning och ikväll är det arbete som gäller..

I morgon ska jag tenta av mina kurser jag läser nu, om några veckor börjar en ny kurs, underhållsteknik. Men jag vill också läsa fortsättningskursen i CAD så jag hoppas jag kan få söka den nu, det är individuell start på den kursen, så det ska väl gå.. Hur som, i morgon ska jag alltså tenta av två kurser, lämna in uppgifter och redovisa.. hoppas på högsta betyg! Allt annat är en besvikelse..

För första gången i mitt liv är jag helt lugn före en tenta, superlugn. Detta är en tenta som man inte kan plugga inför. Har man varit med på föreläsningarna och lärt sig det man ska så är inte tentan något problem.. Jag får en uppgift som jag ska rita upp på plats. svårare än så blir det inte..

Mja, börjar bli dags för dagens morgonpromenad, faktum är att jag inte alls har någon lust med det, det är mörkt och ruggigt ute.. vem vill knata omkring då? hua! Men lika bra att passa på idag, i morgon hinner jag inte..

Såå.. full fart..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar