tisdag 21 oktober 2008

Varför tänkte jag så?

Att skriva som man tänker är inte alltid så bra. Tidigare idag skrev jag om att allt var så lugnt, ingen stress, ingenting, bara lugnt.. jojo.. SÄKERT! Det var lugnt, ända tills för tre timmar sen..

Träningen idag gick iallafall riktigt bra, axlar och triceps blev det, styrkan är verkligen på väg tillbaka.

Efter träningen for jag hem en snabbis för att häma vattenflaska och byta om, sen for jag till jobbet.. kom hem tidigt idag, redan strax efter åtta.. Så, nu ligger jag på soffan och bara njuter av att ta det lugnt..

I morgon är ju en viktig dag för mig, och torsdag blir nästan ännu viktigare, speciellt med tanke på vad som hänt nu under kvällen, har en del att ta tag i.. iofs så är det ju ganska lugnt fram till nyår, men efter det.. ja.. då är det kris.. hua!

blabla, ska inte säga så mycket.. inte än.. men på torsdag gäller det.. och hur det går i morgon avgör mycket hur det kommer att gå på torsdag.. virrvarr..

För övrigt så kliar det nå alldeles galet på min arm efter vaccinet igår, jag är blå, svullen och det kliiiiar! Åh vad det kliar! galengalen..

Nej men jösses vad tomtugg.. jag ser fram emot min utmaning som jag ofrivilligt fått.. det ska bli spännande att se vad detta kommer att leda till.. mycket..

Nu, åter till soffan och armkliande..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar