tisdag 14 oktober 2008

Dagens planering

Min dag är inte helt fullplanerad, det känns konstigt.. Det är skolan som fattas, jag kan inte rita klart tippvagnen fören efter lördag, Ska ju rita en kulhandske och en axeltapp, problemet är att jag inte har några mått på såna, så jag ska köpa dem först, sen rita av dem.. och det kan jag inte göra fören på lördag.. Såå, inget Caddande idag..

Idag ser planerna ut så här; Snart, en lång morgonpromenad.. Efter det försöka få tag på en stång och en bänktröja.. vid lunchtid kommer posten och jag väntar på ett paket, om det kommer idag ska jag granska innehållet (t-shirtar) och sen bestämma mig för vilken som ska in för tryck, när jag bestämt mig ska jag göra en beställning på 250 st... till SM..

Senare idag är det träning som gäller, bröst idag.. och ikväll jobbar jag...

Känns som en mycket lugn dag.. hua!

Åh, vill ut och gå nu! Men det är så mörkt.. ja för si, jag promenerar ju inte genom en upplyst stad direkt, jag går efter långa grusvägar och traktorstigar i skogen.. och där är det för mörkt nu.. lite snö vore fint..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar