måndag 20 oktober 2008

Vaccin och morgonpromenad..

Snart så, snart ska jag ut på min morgonpromenad, ska bara vakna till liv först.. :)

Senare åker jag till Gävle för veckans besök på sjukhuset, men före det ska jag hinna iväg till affärn och handla potatis och mjöl, fläsk och smör.. För i eftermiddag blir det palt.. mmm.. :)

Jag är såå sugen på att träna, men måste vila till i morgon.. hua!

Är lite kluven för tillfället, det är snart SM och Jossan hittade en hel hög med knutar i min rygg i lördags.. så, jag funderar på om jag ska beställa tid hos kiropraktorn för att få bort dem innan SM. Kan vara bra att göra det så att ryggen släpper lite.. får ta och ringa till Kiropraktorkliniken senare.. kolla om de har någon tid inom en vecka, för sen är det försent, man ska inte hålla på och mixtra med ryggen före en tävling, det är inte bra..

blabla..

Nej, byta om nu och bege sig ut kanske.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar