söndag 12 oktober 2008

Raggmunk och fläsk

Var nog första gången jag åt raggmunk faktiskt.. men väldigt gott.. mm..

Dagen idag har varit så lugn den bara kunnat bli, jobbade fram till två och sen for jag hem och la omkull mig på soffan.. slö som få.. och så har dagen fortsatt..

Är lite ivrig, jag har en passionsblomma som jag köpte för några månader sen, jag vet inte vad det är för sort.. Nu är det jättemycket knoppar på den varav två är på väg att slå ut.. Ska bli roligt att se hur den ser ut.. :) Förhoppningsvis är det en sort som blommar längre än ett dygn.. men, det som lever får se..

I morgon är det måndag och det innebär ännu en slappdag för min del.. ska städa lite på förmiddagen och sen far jag till sjukan igen för veckans vaccinspruta..

blabla.. tomtugg..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar