onsdag 22 oktober 2008

Tentor och redovisningar..

Nu är jag äntligen hemma. Har varit i Borlänge sen klockan tolv. Första timmen på andra sidan älven tillbringades med Jossan, kanon! Åt både mat och hälsade på föräldrar, det är alltid lika intressant. Jossans pappa verkar trevlig.. :) men maten var på tok för stark för mig. Pasta, som är för stark, jag är ynklig!

Efter det letade jag mig fram till högskolan, så klart hade jag glömt pappret hemma, där det stod vart vi skulle vara.. Jag hittade en reception, tanten där såg inte att de hade bokat någon sal men fick tillslut tag på dem. Så, letade på salen och satte mig vid datorn. Hälsade på lärarna.. Lite roligt att träffa någon live som man bara sett på föreläsningar över internet.. Konstigt att sitta och lyssna på någon timme ut och timme in utan att någonsin träffat personen i fråga.. Men nu så.

Ensam tjej som jag var fick jag mycket uppmärksamhet från båda lärarna, perfekt för min del. Jag fick sagt vad jag ville och vi hade mycket information, tankar och ideer att utbyta.. kul! Tentan gick bra. Fick dock inte reda på några betyg idag.. men det kommer.. den som väntar på något gott..... För, det lät som att det kommer att gå bra. Jag berättade för dem att jag var ute efter högsta betyg, och.. ja, vad ska man säga.. vi får vänta och se....

Efter skolan var jag faktiskt in på Kupolen för att leta tyger.. men hittade ingenting, absolut ingenting som jag ville ha.. så tråkigt att det är så få affärer som säljer metervaror nu.. blabla..

Ligger nu i soffan under filten och väntar på att något bra ska börja på tv-apparaten.. Här tänker jag ligga kvar hela kvällen..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar