lördag 31 oktober 2009

Deadline

Idag är det dags, deadline, jag har prioriterat bort allt annat idag för att vara säker på att kunna lämna in mitt arbete innan 23.59 ikväll.. Nyss skulle jag in på hemsidan för att se hur de vill att jag ska skicka in, vilka vyer och hur många sidor osv. Men, så visade det sig att sidan ligger nere.. De flyttar om och donar och beräknar vara klara på måndag.. Det var den deadlinen det.. Då kan jag helt plötsligt planera om för dagen, jag kan lika gärna göra klart arbetet i morgon..

Ska ner och måla bordet och hyllorna en andra gång nu, ska även måla en piedestal, den ska bli svart.. :)

Ska hinna med att märka upp vart vi ska borra hål i golvet också, för slangen till radiatorerna.. måste borra i vinkel för att få det att bli bra, ytterväggarna är ju inte lika i källaren som på övervåningen.. 

Aja, bara att sätta fart.. 

Återkommer...  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar