lördag 10 oktober 2009

Den brann upp

Har varit en hektisk men härlig lördag så här långt..

Har varit på loppis, sytt gardiner och jaa.. ja, pysslat.. Att sy gardiner tog betydligt längre tid än vad jag trodde denna gång.. Berninan gav upp på ett mycket obehagligt sätt.. när jag stod och strök så hörde jag att symaskinen gick igång.. sprang dit och drog ur kabeln, sen kom ett rökmoln... pedalen brann upp.. . otrevligt!

Som tur är har jag världens bästa mamma, jag fick låna hennes andra Bernina.. fantastiskt! Nu ska jag köpa en ny pedal och sen byter vi maskiner, så hon får tillbaka sin gamla (den som brann) så tar jag hennes som hon nyligen köpt, men som faktiskt är äldre än den jag hade innan.. brabra!

Nu ska jag skynda ner till gymet.. bröst och triceps idag, ska bli mycket roligt!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar