söndag 4 oktober 2009

Ölfest i garaget

Jaa, gårdagskvällen spenderades i garaget, åt korv.. någon öl blev det inte för min del, jag drack läskeblask från Mora bryggeri.. :)

Ser mest ut som en släktträff tycker jag..

Så finurligt att sätta långbord i garaget..

Bror Martin och Brorsonen Malte! Ja, det är bestämt nu, han ska heta Malte.. Mycket bra tycker jag, det passar! :)

Igår blev det lite krångel med varmvattnet här hemma.. vart lite skraj att det skulle vara vv-beredaren, men det verkar som att duschblandaren som gett upp.. såå, nu är den bortskruvad och vi ska åka och köpa en ny.. är ju som enkelt när jag jobbar på Dahl..

På hemvägen stannar vi för att hämta nya bilen, ska ta hem den idag.. Volvon.. såå, nu och ett tag framöver kommer det att stå fem bilar på gården, galet onödigt!! Nissan får svärfar..

Nej, nu lär jag sätta fart så jag kan få duscha nångång..

Återkommer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar