fredag 9 oktober 2009

Nytränad..

ÅÅH vad det är skönt med fredag! Jag njuter!

Efter jobbet har jag hunnit torka golv, städat undan lite, hjälpt pappa byta växellådsolja i Corvetten, ätit mat och tränat.. biceps och axlar blev det idag.. kändes lite fånigt att bara träna små muskler och inte några basövning alls.. men det behövs ju ibland det med..

Efter träningen åkte jag hem, tog av mig skorna, satte mig här och kände att jag var idiotsugen på godis.. eller, mera typ ostkrokar och chips.. såå, på med skorna igen och ner på byn för att handla.. och nu sitter jag här igen..

Ska snart lägga mig på soffan och avnjuta lite flott, ska även göra klart mitt pyssel jag började med igår.. ljusmanschetter till mina fina ljusstake.. det blir fint.. i morgon ska jag göra om vardagsrummet.. längtar! Älskar att hålla på och pyssla hemma.. det är skoj.. tänk vad lite textilier kan göra.. :)

Nej, soffan nu..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar